See all results Search results

    Here's how to get started on Reelhouse

    Participate by liking projects and videos. Find new content through Discover & Follow Feed pages.

    • Click 'Like' on a project to follow it and stay up to date with the latest news.
    • Click 'Follow' on a user's profile page to get updates on his or her activity.

    Discover

    • Click the Reelhouse logo located on the top menu bar to access the Discover and Follow Feed pages.

    Zwischen den Fronten

    Ein Film von Nora Johanna Brockamp und Thomas Bünger mit Ahmad Darazy

    • Stream up to 1080p. The film will be available to you for the next 48 hours.
    • Video(s), min of content, store item(s)
    • Stream and download in HD.
      Format MP4
    • Own this film for just $9.99

    • Want more content from this film?

    • This content is for your own personal, non-commercial use only. Read more.

    /
    Invalid discount code

    Use a different credit card
    Invalid discount code
    A Paypal popup will allow you to complete your purchase.

    Invalid gift code
    A VR headset is required for this purchase

    Purchase successful!

    Sorry, this film can not be watched from your country.

    Our wish at Reelhouse is for its content to be available world wide. Certain criteria must be met before this can be made a reality, and we are working hard to make this happen. We want this as badly as you do. Stay tuned!

    Zwischen den Fronten

    Ahmad wird wegen seiner politischen Ansichten während des arabischen Frühlings bedroht und gezwungen Syrien zu verlassen. Als Flüchtling betritt er ein Schiff von dem er hofft, dass es ihn ins sichere Europa bringt. Doch das Schiff ist einer solch strapazierenden Reise nicht gewachsen und Ahmad setzt gezwungenermaßen sein Leben aufs Spiel, um sein Ziel zu erreichen. Im Spannungsfeld von geldgierigen Schleppern und hungernden Flüchtlingen, für die er Verantwortung übernimmt, gefährdet er seine eigene Zukunft.
    'Zwischen den Fronten' erzählt die Geschichte eines Mannes der sich zwischen Schleppern und Flüchtlingen, Leben und Tod einen Weg in eine sichere Zukunft sucht.

    5 Images

    Film Poster

    Zwischen den Fronten

    Ahmad wird wegen seiner politischen Ansichten während des arabischen Frühlings bedroht und gezwungen Syrien zu verlassen. Als Flüchtling betritt er ein Schiff von dem er hofft, dass es ihn ins sichere Europa bringt. Doch das Schiff ist einer solch strapazierenden Reise nicht gewachsen und Ahmad setzt gezwungenermaßen sein Leben aufs Spiel, um sein Ziel zu erreichen. Im Spannungsfeld von geldgierigen Schleppern und hungernden Flüchtlingen, für die er Verantwortung übernimmt, gefährdet er seine eigene Zukunft.
    'Zwischen den Fronten' erzählt die Geschichte eines Mannes der sich zwischen Schleppern und Flüchtlingen, Leben und Tod einen Weg in eine sichere Zukunft sucht.

    0 Comments. Add your thoughts.